Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Vintage Fan

28.5.12


Bakelieten Ventilator Calor {French}
 
Genieten jullie ook zo van deze Pinksterdagen in Zomerse Sferen?
Heerlijk even in de relaxstand en genieten van het weer!

Ons huis is snel warm, een ventilator is dan een uitkomst, voor even verkoeling.
Deze ventilator vond ik bij de De Tweede Lente {Click}.

Mooi qua design en het leuke is; 'deze doet het nog' !!  

 Het merk Calor bestaat sinds 1917 en de Franse firma is nog steeds innovatief. 
In 1920 lanceerde het merk mede de ventilator!

Op Pinterest heb ik een 'Lovely Fans' {Click} pinboard aangemaakt.
Daar komen bijzondere exemplaren voorbij.
Ik vind het een mooi soort kunstobject.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne nieuwe week toe!
Maak er iets moois van .....


Wonderful Week


29 opmerkingen:

  1. Een mooie aankoop en nu ook nog eens heel goed bruikbaar!

    Ik ga gauw weer naar buiten, wilde even een drankje halen :)!

    Nog een hele fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig ding.....ik heb je ook wel eens in het bruin gezien.....persoonlijk meer mijn kleur.
    Je hebt nu wel een fris windje in style.
    Fijne avond nog & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a nice old fan!

    Hugs
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige aankoop ik ben jaloers!!
    Voor straks fijne avond,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat n topper zeg!
    En erg welkom nu he ? laat m maar lekker waaien hoor :)
    GR Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een mooie en hij ziet er nog zo goed uit!
    En bij deze temperaturen kun je hem ook wel goed gebruiken.
    Geniet nog een fijne avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha en ik zou hem aanzetten vandaag ;)
    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja je foto, vooral de eerste qua opmaak daar smelt ik dan even bij, geweldige foto,mooi bewerkt Hariëtte en die ventilator ja die is super en lekker dat hij ook nog zijn werk kan doen.

    Fijne week
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Harriet wat een prach-tig exemplaar !!!!!
    En hij doet het nog :-)
    Geweldig dat je dit ding op de kop hebt weten te tikken.
    Vandaag kon je hem goed gebruiken.
    Ik vond het flink benauwd hier in het oosten.
    Nu even alle ramen en deuren tegen elkaar open en flink doorwaaien.
    Fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n 'fan' komt nu wel heel goed van pas met dit weer he? wat een mooi exemplaar! Geniet ervan! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig !!...fijne week....liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super ventilator, vanavond zet ik die van mij ook aan (naast mijn bed). Maar jij verkoelt in stijl!

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is mooi..!

    en zo lekker wit..;-))

    groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zag m al op je facebook voorbij komen.Maar wat istie prachtig!!!
    Lieve groet ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Normaal vind ik het ondingen bij bij jou ziet het er weer uit als een plaatje en past weer helemaal bij het geheel....fijne dag en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie aankop wat je zeker kan gebruiken als het zo warm is met dit weer van afgelopen dagen ....fijne week lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige aankoop Harriëtte en deze kwam de afgelopen dagen goed van pas.
    Je heb er mooie foto's van gemaakt.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat de testritjes betreft: boem is ho :-)
    Even wennen hoor maar mijn schouders vinden voetgas veel prettiger haha
    Ik moet die stoepferrari alleen nog even pimpen.
    Het oog wil ook wat toch ?! hihi
    Zodra ie toonbaar is laat ik hem zien ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke aankoop, en reuzehandig, want pfft, wat was het warm de afgelopen dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie ventilator. Echt een leuk ding om zo neer te zetten. Toch veel leuker als die dingen van tegenwoordig. Heb je collectie ventilators ook even bekeken. Ziet er heel hartstikke leuk uit. Werkt inspirerend. Nu moet ik dus ook zo'n leuk oud dingetje op mijn nachtkastje hebben staan.

    Liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige ventilator,en nu zo handig he haha.
    Al hoewel,het is nu alweer flink afgekoeld ,had gistermorgen zelfs alweer een jas aan tijdens het wandelen met joy :-)
    Ik vind het wel ff lekker,even bij tanken.
    Want met het warme weer doe je toch minder.
    Fijne week hoor,groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is geweldig!! Meestal zie je ze in het grijs/zwart maar in deze kleur had ik hem nog niet gezien. Goede aankoop!!
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk toch, hij is prachtig en dat ie het ook nog doet is wel heel erg welkom met die warmte van de afgelopen dagen.
    Ja het is nu weer een stuk koeler, goed de natuur moet weer even op adem komen.
    Nou ik wens je een fijne dag toe.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tra una scossa e l'altra ti invio un caloroso abbraccio...ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze mooie aanwinst kwam de afgelopen dagen goed van pas! Zie op pinterest trouwens nog veel meer leuke modelletjes voorbij komen...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk dat dit item nog steeds werkt :-) Calor is bij ons in België een heel bekend merk!

    Fijn weekend
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat mooi en vooral geweldig dat 'ie het nog doet! Zo sla je twee vliegen in een klap. Ik hoop dat het weer snel weer beter wordt zodat je 'm weer kunt gebruiken.

    Fijne dag!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beautiful pics!
    Thank you for your message!
    Have a lovely weekend! hx

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media