Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Choices

17.3.13






Door alle veranderingen & ontwikkelingen lukt het mij helaas niet om bij jullie allemaal te reageren. Vandaar even zo; Hartelijk dank voor alle enthousiaste reacties op mijn laatste 'posts'! Zo leuk om te lezen en het geeft mij enthousiasme en energie .....

Mijn leven bestaat momenteel uit keuzes maken op verschillend vlak. Soms gaat dat makkelijk en soms een stukje lastiger. Met de verhuizing in het vooruitzicht, zijn er genoeg keuzes te maken. Zowel in de oude als in de 'nieuwe' woning. Wat nemen we mee? Wat gaat weg? Wat wordt en / of doen we anders?

In eerste instantie besloten om de keuken mee te nemen en in de oude woning een ander 'simpel' exemplaar te plaatsen. Nu er keuzes gemaakt kunnen worden om het anders te doen, is het toch ook weer leuk om te kiezen voor een andere keuken. Deze keuken is ontworpen en gemaakt door mr. Le Style. Ook de keuken in de andere woning zal weer zelf worden bedacht en door mr. Le Style gecreëerd worden.

De keuken wordt dan wel anders, maar de zwart witte accenten zullen ook daar weer te vinden zijn. 




A few of my favorite kitchen stuff :

1. Emaille vtwonen 
2. Salt 'n Pepper peugeot 
3. French drying rack with kitchen towel
4. Industrial Cutlery tray & brocant / antique cutlery



Thank you very much for all the enthusiastic reactions on my latest posts! So fun to read and it gives me enthusiasm and energy ...

My life consists of making choices on different plane. Sometimes that easy and sometimes a little trickier. With the move in the prospect there are enough choices to make. What we take with it? What goes away? What do we do else?

Now there are choices can be made to do it differently, it is nice to choose a different kitchen. This kitchen is designed and made by Mr Le Style. Also the  'new'  kitchen will its own design and by Mr. Le Style created.

The kitchen will be different, but the black and white accents will also be up there again.




Happy Sunday !


&

a great 
new week!!


XO
Yet



10 opmerkingen:

  1. Denk aan jezelf Yet, de veranderingen en je drukke werkzaamheden zullen genoeg tijd van je vergen...dat is veel belangrijker!!!
    Leuk om een nieuwe keus te mogen maken voor je keuken...en dat zal vast goed komen!!!!

    Fijne dag!

    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zitten gelukkig fantastische nieuwe keuze's bij. Super een nieuwe, zelf ontworpen, keuken! Niet vergeten... één ding tegelijk, dan breekt je lijntje niet!

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap helemaal wat je bedoelt met keuzes maken...met onze slaapkamer vond ik dat soms ook écht heel lastig hoor. Maar met mr. aan je zijde komt het vast goed ;-). Ik hoop wel dat je tijd kunt vinden om ons op de hoogte te houden van alle ontwikkelingen.

    Succes! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yet,

    Wat een spannende keuzes allemaal, maar ook wel heel erg leuke zoals de keuken. Het gaat vast weer een plaatje worden! Succes met alles en een fijne zondag gewenst!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja je bent er maar druk mee meis......denk wel om jezelf hoor...!...mooi deze keuken !!...liefs fijne zondag van mij...xxx..!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had je vorige post helemaal gemist, wat leuk dat je een ander huis krijgt. Die gevel is al mooi...
    En die nieuwe keuken word vast heel mooi.

    Groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk dat je de tijd hebt om die keuze,s te maken en vooral lucky met een mister le style.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey there.. u've got a gr8 blog.. want to follow eachother??? if so follow me via gfc and let me know,i'll follow back for sure.. :) we can even follow eachother on lookbook,facebook,instagram and twitter.. let me know i alwz follow back. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thnx for folloeing.. followed u back.. :)

      Verwijderen
  9. Niet alle keuzes zullen even makkelijk zijn. Lijkt me helemaal geweldig om in dat prachtige huis opnieuw te beginnen!
    Succes en ik hoop dat je ons op de hoogte zult houden van alle ontwikkelingen.

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media