Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Verlangen

28.2.14


foto © le style 


Verlangen naar Lente ..... naar verandering ..... naar het stylen van het 'nieuwe oude' huis! Ineens is dat verlangen zo groot! Er was een tijdje geen inspiratie om te stylen 'in mijn eigen huis'. Ik was zo bezig met het 'plaatje' in mijn hoofd van hoe het 'nieuwe oude' huis gaat worden. De 'Lentekriebels' brachten hier verandering in!


Bij het tuincentrum nam ik twee bossen gipskruid mee. Super om ook even tijd te hebben om te 'rommelen' in huis. & even een style hoekje creëren ..... Grappig is wel, dat dan tijdens het knippen van de foto's, gelijk mijn gedachten weer uit gaan naar de 'nieuw gekozen stijl'. De mix van vintage & design, de eenvoud zal opnieuw te vinden zijn, maar anders. Wat past dan nog in dat plaatje? Het theekastje, meenemen of? De grijze steigerwand ..... Zo denk ik nog even verder .....



foto © le style 


Het was een druk weekje; bestellingen vanuit de shop, inpakken en verzenden. Er kwamen nieuwe samenwerking voorstellen, het 'fine tunen' van samenwerkingsafspraken. Het afronden van een onderdeel van een samenwerkingsproject. Ben je benieuwd naar meer hierover? Kijk dan even hier ..... 



& dan gaan we nu genieten van het weekend!


Happy weekend!

XOXO
Yet

14 opmerkingen:

  1. Wanneer je gaat verhuizen, bestaan de weken voornamelijk uit het maken van keuzes....wat doen we wel en wat doen we niet. En ook...hoe doen we de dingen die we wel doen. Soms heel vermoeiend maar ook heel erg leuk! Gelukkig dat deze week de lentekriebels toesloegen en jij even lekker je ding kon doen. Mooi, dit gipskruid in glazen vaas!

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd mooi gipskruid. Een interieur moet altijd groeien vind ik, het kan nooit in een keer 'staan'. Een mix tussen design, vintage, oud en nieuw is altijd leuk en persoonlijk. Succes, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. herkenbaar en een prachtige foto!!

    Fijn weekend.
    Liefs, Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Yet, ben heel benieuwd wat de lentekriebels allemaal in je nieuwe oude huis brengen.
    Ik vind het kastje en je fles met gipskruid heel mooi!
    Een mooi weekend gewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat je dankzij lentekriebels weer aan het stylen bent gegaan!
    Ik heb de lente ook behoorlijk in m'n bol ;-) Moet mezelf soms echt rust toeroepen haha!!

    Succes met het maken van alle keuzes, het wordt vast een prachtig huis.

    Fijn weekend
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker uitrusten....fijn weekend Yet...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Yet,
    Wat een prachtige cadeaubonnen zijn er voor je ontworpen, super zien ze er uit!
    Ja, een verhuizing die steeds dichterbij komt, wat wil je meenemen en wat mag er weg. Dat blijft maar door je hoofd malen, naast alle andere drukke werkzaamheden. Dat zal vast heel vermoeiend zijn... Ik ben inmiddels wel heel erg benieuwd geworden naar je 'nieuwe oude' huis...
    Je theekastje vind ik echt prachtig en de grote bos gipskruid staat er zo mooi op...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig vind ik altijd die bossen gipskruid. In een glazen vaas of fles heel teer en in
    een stoere pot juist mooi om de tegenstelling.

    Ik ben erg benieuwd welke stijl het wordt in je nieuwe oude huis. Vast erg mooi jouw smaak kennende.
    Wens je een fijn weekend waarin je lekker bij kunt komen van alle drukte en de vele gedachten in je hoofd.

    Hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zo'n voor het gevoel nieuwe start......alles bij langs.........wat mag blijven.......wat is passé.
    Vaak is het ook een tijdje er leven en voelen.......en dan krijgt het steeds meer vorm.
    Gipskruid is per definitie genieten........mooi fris groen en fris wit....lente!

    Geniet ze

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier ook een mooie grote bos gipskruid...heerlijk! En ja...verhuizen en keuzes....ik weet er alles van! Ben een aantal jaren geleden 4 x verhuisd in zo'n twee jaar...nu gelukkig een vaste stek gevonden :)

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de verhuizing en alles wat daarbij hoort.
    Spannend allemaal, maar jouw smaak zal zeker de juiste zijn, je mooie bos gipskruid is al prachtig.
    Ik ga snel een kijkje nemen bij je link.

    Mooi weekend xxx Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alles bedenken hoe en wat...piekeren...ik kan het me echt wel voorstellen een hele onderneming die natuurlijk fantastisch wordt als alles klaar is....maar neem je rust op tijd.....prachtig het gipskruid....fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi dat gipskruid! Is weer even iets anders dan al die takken die je nu overal ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's!!Lastige leuzes...succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media