a year | 2015




2015
  1. Styling fun Le Style Studio Coffee cup, paper porcelain design Scholten & Baijings Hay
  2. Le Style Studio | in de top 10 interieurblogs van Elegance
  3. Munt 
  4. Pilea
  5. Oude werkbank
  6. Quote Le Style Studio
  7. Keuken huisjeindebinnenstad
  8. Industriƫle muur
  9. Minimal kerststyling
  10. Perfectly imperfect
  11. Perfectly imperfect
  12. a slow Sunday | Instagram
  13. Nis | woonkamer huisjeindebinnenstad


2016
Le Style is ook in 2016 weer opnieuw te vinden tussen de andere mooie interieurblogs in de:
Hartelijk dank voor het stemmen op Le Style! 

THANX
Ook hartelijk dank voor het volgen van Le Style; hier op Le Style blog, op Le Style Studio blog, op Pinterest, op Facebook, op Instagram, op Twitter en|of op Bloglovin'. Dank je wel voor het vertrouwen en de aankopen, zowel bij mijn studio, styling, fotostyling, schrijfopdrachten, als bij Le Style shop. Ik geniet van jullie enthousiaste, hartelijke reacties, dat geeft waardering, energie en maakt het nog leuker om zo bezig te zijn!

A YEAR CHANGES A LOT
2015! Het jaar van veranderingen. Zowel in praktische als in emotionele zin. Het jaar waarin mijn kijk op het leven, op relaties veranderde. Waarin ik veranderde. Een jaar met hoogtepunten, maar zeker ook met dieptepunten. Dit jaar veranderde mijn basis, mijn woonomgeving en mijn leefstijl.

PLANNEN
Meestal zit ik vol met nieuwe plannen! Het enige plan dat ik tot nu toe heb, is genieten en dat doen waar ik energie van krijg. Met de flow van het leven! Vanuit die flow, volgt er vast weer iets moois. 

HAVE FUN!

Ik wens je een gezond, liefdevol, gelukkig en inspirerend 2016! Proost, Kus, Knal en Hou het veilig. Swing het nieuwe jaar in. Have fun! And I'll see you in January..... 2016!

XO
Yet
 

LE STYLE © design by Blog Milk