Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

a year | 2015

30.12.15




2015
  1. Styling fun Le Style Studio Coffee cup, paper porcelain design Scholten & Baijings Hay
  2. Le Style Studio | in de top 10 interieurblogs van Elegance
  3. Munt 
  4. Pilea
  5. Oude werkbank
  6. Quote Le Style Studio
  7. Keuken huisjeindebinnenstad
  8. Industriƫle muur
  9. Minimal kerststyling
  10. Perfectly imperfect
  11. Perfectly imperfect
  12. a slow Sunday | Instagram
  13. Nis | woonkamer huisjeindebinnenstad


2016
Le Style is ook in 2016 weer opnieuw te vinden tussen de andere mooie interieurblogs in de:
Hartelijk dank voor het stemmen op Le Style! 

THANX
Ook hartelijk dank voor het volgen van Le Style; hier op Le Style blog, op Le Style Studio blog, op Pinterest, op Facebook, op Instagram, op Twitter en|of op Bloglovin'. Dank je wel voor het vertrouwen en de aankopen, zowel bij mijn studio, styling, fotostyling, schrijfopdrachten, als bij Le Style shop. Ik geniet van jullie enthousiaste, hartelijke reacties, dat geeft waardering, energie en maakt het nog leuker om zo bezig te zijn!

A YEAR CHANGES A LOT
2015! Het jaar van veranderingen. Zowel in praktische als in emotionele zin. Het jaar waarin mijn kijk op het leven, op relaties veranderde. Waarin ik veranderde. Een jaar met hoogtepunten, maar zeker ook met dieptepunten. Dit jaar veranderde mijn basis, mijn woonomgeving en mijn leefstijl.

PLANNEN
Meestal zit ik vol met nieuwe plannen! Het enige plan dat ik tot nu toe heb, is genieten en dat doen waar ik energie van krijg. Met de flow van het leven! Vanuit die flow, volgt er vast weer iets moois. 

HAVE FUN!

Ik wens je een gezond, liefdevol, gelukkig en inspirerend 2016! Proost, Kus, Knal en Hou het veilig. Swing het nieuwe jaar in. Have fun! And I'll see you in January..... 2016!

XO
Yet

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie oudejaarspost post.....ik fa het niet maken denk ik wat een jaar....bracht ons niet veel goeds helaas...ik wil niet meer terug kijken .....alleen maar vooruit kijken naar een fris nieuw jaar....met hopelijk meer glimlachen dan tranen......liefs van mij geniet!....x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jou voor het nieuwe jaar veel liefde, geluk, inspiratie, passie, gezondheid...eigenlijk alles waar jij gelukkig van wordt!! Een jaar om van te genieten!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yet,
    Ik wens jou en je familie een heerlijke jaarwisseling en een fantastisch, gelukkig, gezond en heel creatief 2016. Tot volgend jaar,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Yet,
    Je hebt al zoveel mooie dingen gerealiseerd in jullie mooie nieuwe oude huis!
    Ik hoop dat je bij de verdere opbouw en inrichting ook veel plezier een energie hebt.
    Ik wens jullie een heel mooie jaarwisseling en alle goeds voor 2016. Ik hoop dat je ook spoedig je energie weer helemaal terug mag krijgen.
    Veel plezier bij al je plannen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media