Xmas 2015





MISTLETOE
Vandaag nog even een rondje over de markt, fijn die markt zo dichtbij. Zo kon ik nog even het laatste groen en de kerstbloemen halen. Mistletoe (ook wel maretak genoemd) gekocht. Twee bosjes, zo hangt er voor elk raam, onder de glas in lood raampjes een bosje. Nostalgisch, zo bij de witte gevel! Eigenlijk hoort er één op de voordeur. Misschien een ideetje voor volgend jaar, voor nu vind ik dit leuk. Ook staan er weer verse Amaryllissen op de vaas, mijn kerstbloemen dit jaar.


KERSTBOOM
Dit jaar is het bij het kleine minimalistische kerstboompje gebleven. De eerste kerst in de binnenstad. Nog niet alles op orde, dus die kerstboom komt volgend jaar wel weer. Op de Grote markt in Groningen, staat een grote kerstboom met heel veel lichtjes, een droomboom. Tijdens een rondje stad, leuk om te zien schitteren.


FIJNE KERSTDAGEN
Net nog even in het nieuws, kerststress. Wat jammer! Het mooiste is en voor mij het belangrijkste, tijd doorbrengen met mijn geliefden, even echte aandacht voor elkaar. Ik wens je hele fijne, gezellige dagen, geniet!


XO
Yet
 

LE STYLE © design by Blog Milk