Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Industriële muur

14.12.15




PUUR
Puur, gewoon zoals de muur achter het voorzetwandje vandaan kwam, zo is deze nog steeds. Deze ruwe muur geeft pit en benadrukt de industriële style in de keuken. Voor de lambrisering van hout staat de oude werkbank. Dit geeft extra werkblad in de keuken en ruimte voor het koffiezetapparaat, de waterkoker, de broodtrommel, servies en andere style items. Naast het praktische aspect, geeft dit de keuken een eigenzinnige sfeer!


THANX
Dankjewel voor alle lieve reacties op mijn vorige post. Reacties en antwoorden op de gestelde vragen, lees je onder de reacties op de vorige post. Dus neem maar weer even een keertje een kijkje daar!


XO
Yet

7 opmerkingen:

  1. Dat is wel heel stoer zeg...! Je ziet het vaak in woonbladen op industriële fotolokaties, maar jij hebt het dus nu gewoon in je eigen huis!

    Mooi hoor! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geeft een heel bijzonder effect, Yet! Mooi stoer!
    Ook mooi gestyled.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Yet, je muur vind ik zo ongelooflijk mooi. Of ik dat zelf aan zou durven om deze zo te laten, weet ik niet, maar wat vind ik het mooi zeg.
    En alles weer zo mooi gestyled...
    Fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaffff die muur wowwwwww zo stoer !!...wat word het mooi zeg superrrr...liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zou ik graag zo'n muur in mijn keuken hebben. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow wat een stoere muur zeg, geweldig gelijk gepinned !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoer zo'n oude muur, geeft meteen een statement af in de ruimte!
    Fijne feesdagen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media