Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

m i n i m a l

15.12.15





SOBER
Minimaal en sober, zijn de woorden voor de kerstsfeer 2015, tenminste bij mij in huis. Vanaf zondag hangen de 'Xmas paper balls' boven de eettafel. Bijzonder, hoe je met minimale items, een heel andere sfeer kan toevoegen.


GROEN
Gisteren heb ik dan eindelijk een beetje groen gekocht. Wilde al steeds tijdens een wandelingetje wat groen zien te scoren. Maar dit bleef er steeds bij, zo gaat het dus momenteel. Ik kocht een kistje mos. Naast het zwart wit, is dat frisse groen een mooie sfeervolle eyecatcher. 


KERSTBOOM
De kerstboom staat nog niet. Eerst moeten er nog wat werkzaamheden gedaan worden in de woonkamer, zodat we daar met de feestdagen relaxt en gezellig kunnen zitten. Dat zitten is ook nog een ding. Tijdens de verhuizing hebben we de bank weg gedaan. Kijken dus of het nog wel lukt om voor de feestdagen een passende bank te vinden, die dan ook nog gelijk geleverd kan worden ;-) Van mij mag de kerstboom, zo, gewoon puur naturel een plaatsje krijgen. Dit gaat het vast niet worden, ik decoreer dit jaar de kerstboom niet. Ben dus net zo benieuwd als jullie wat het dit jaar gaat worden!


XO
Yet

6 opmerkingen:

  1. Ik vind dat mos wel heel erg mooi en het staat zo al heel leuk in het kistje.
    Heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk..de mosballen heb je al in huis ;-). De kerstboom staat hier ook sinds gisteravond, nu het optuigen nog. Mijn dochter kennende wil ze daar echt wel lampjes en ballen in, maar dat is ook geen probleem...ik vind het in ieder geval prima.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben heel benieuwd wat het gaat worden hier ben ik klaar hoor...weinig kerst dit jaar...geen zin in....we hebben al heel veel op de winkel natuurlijk....liefs fijne week van mij x❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij je minimalistische sfeer past het mos perfect!!
    Jouw mooie interieur heeft niet veel nodig om sfeervol te zijn!
    Succes met de boom......het komt vader goed!

    Lieve groet Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig lees her en der dat iedereen juist minder wil........
    Nieuwe trend misschien....?
    Ben benieuwd hoe je boom wordt.....

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dat minimalistische! Ben benieuwd naar de boom die gaat komen !

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media