Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

u p d a t e

10.12.15





THUIS
Ik ben thuis! Het nieuwe huisje voelt als echt thuis komen. Ondanks dat we na een maand nog steeds aan het kamperen zijn, er moet nog zoveel gebeuren om ruimtes tot in detail af te maken, voelt het als echt thuis. Ik mis het andere huis geen moment!

Ik geniet ervan om mijn kopje koffie aan de keukentafel te drinken, zo heb ik zicht op de drukke Stadsstraat, waar altijd van alles te zien is! Zodra ik de voordeur uitga ben ik in de stad en kan alles lopend doen. Zowel een boodschapje etc. als een wandelingetje in het nabijgelegen plantsoen. In huis, zeker in de woonkamer die achter gelegen is, merk je niks meer van het drukke stadsgebeuren. 


RUST
Toch, die echt zo nodige rust, die is er nog niet. Van de week naar de bedrijfsarts geweest, die mij een schoolvoorbeeld noemde van ... .... .... Tja! ;-) Dus echt rustig aan doen, stap voor stap. Lastig, mijn hoofd wil zoveel, maar mijn lijf protesteert met allerlei pijntjes en kwaaltjes. Dus toch maar rustig aan voor nu, met de flow van het leven.

In huis gaan de nodige klusjes dus ook op een rustiger tempo. Momenteel komt er niks praktisch uit mijn handen. Gelukkig dat ik het niet alleen hoef te doen en er zo toch dingen gebeuren. Zoals het voegen van de keukentegeltjes, de wipschakelaar is geïnstalleerd en zo is er licht in het toilet. Eerst deden we het alleen met kaarslicht, ook heel gezellig. Dus die kaarsjes branden ook nog, naast het licht dat je gewoon weer aan kan knippen, fijn!

be inspired!



foto 1  Keuken

Oude houten bestekbak  Ditjes & Datjes Zuidlaren
Oude houten bank  Country Chique Hoogezand
Woonkussen  Pronto
Zwarte kandelaars HK living | vt wonen
Eettafel  Le Style Studio
Industriële teken|werkstoel Friso Kramer | Ahrend de Cirkel
Ontwerp keukeneiland  Le Style Studio
Ontwerp betonnen trap Le Style Studio
Industriële keukenkraan Karwei
Keramiek | theepot & kopje Cathérine Lovatt  Stockhome
Houtsnijwerk Tierlantijn Hoogkerk
Lamp van keramiek is van collection DISQUE ¿adónde?  Coosje
Big flip clock van Karlsson
Theedoek dessin 'Spore' Jurianne Matter | Le Style shop


foto 2  Toilet

Lamp en wipschakelaar  Snoerboer
Oude deuren  gekregen!



Zo gaan we rustig aan verder met het vorm geven en nog meer eigen maken van dit fijne huisje. 
Wordt vervolgd!


Yet
XO

20 opmerkingen:

  1. Het ziet er prachtig uit. Ben benieuwd naar de rest van je huis.
    liefs Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Bianca! De rest komt vast nog wel eens voorbij ;-) Liefs!

      Verwijderen
  2. Mooi Yet! Helemaal jouw style! :-) Geniet maar heerlijk van je nieuwe huis en de rest komt vanzelf wel...alles op z'n tijd! Denk nu maar even aan jezelf...X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annelies! Ga ik doen. X

      Verwijderen
  3. Geweldig Yet, dat het nu al voelt als je thuis, terwijl er nog best veel gedaan moet worden. Ik woon in een dorp, maar ik denk dat ik ook prima in een stad zou kunnen wonen...ik hou wel van een beetje leven om mij heen. Ik vind de foto's al prachtig, het is weliswaar niet mijn eigen stijl maar toch vind ik het bijzonder mooi!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ingrid! & weet je, eindelijk pas vandaag wat groen geshopt, een beetje mos. Er begint hier een beetje kerstsfeer te komen. Liefs!

      Verwijderen
  4. Gaaf zeg kan me zo voorstellen hoe blij je bent....hoe je geniet.......Ziet er ook top uit en zo gezellig. Maar de trap en het keukenblad heb je dus zelf ontworpen....? En gemaakt.....?

    Knap staaltje......ben benieuwd naar meer

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes! Zowel de betonnen trap als het keukeneiland zijn eigen ontwerp. Ik heb deze niet zelf gemaakt, was ik maar zo handig ;-) Dat doet mr Le Style ;-) Liefs!

      Verwijderen
  5. Wat mooi Yet prachtig...leuk weer even een post van jou....liefs Ria x❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat ziet dat er mooi uit. Ben benieuwd naar de rest. Enne ... het leven draait om stappen, niet om snelheid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Esther! Zo waar. Liefs

      Verwijderen
  7. Prachtig Yet, wat maak je het mooi!
    Fijn dat je je zo snel thuisvoelt, ook dat, kan ondanks dat er nog veel moet gebeuren, rust geven.
    Ik wens je veel plezier in je nieuwe huis en hoop dat je de rust bewaart voor je gezondheid.

    Fijn weekend,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerry! Ik ga echt proberen rust te vinden, gezond zijn is zo belangrijk. Liefs!

      Verwijderen
  8. Anoniem11/12/15

    Dag Yet,

    Kleine stapjes voorwaarts hebben al dit moois gemaakt!
    Knuf van Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ik nu al zie , ziet er supermooi uit ... een eigen stijltje ... daar hou ik van !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve enthousiaste reactie Petra! Liefs!

      Verwijderen
  10. Ohh wat ken ik dat gevoel. Ik loop momenteel ook tegen mijn lijf aan, ik wil teveel maar het lukt niet. Te druk op het werk en met alles er naast.
    Ik vind je aanrechtblad super! Licht en dik, wat is dit voor materiaal?
    Ook heb ik direct je klok gegoogeld maar die prijs is iets te hoog voor op het kerstlootje helaas ;)
    Groetjes en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het aanrechtblad is van wit beton, net als de trap. Ja, de klok heeft een mooi prijsje. Was een verjaardagscadeau, hoezo verwend ;-) Doe rustig aan, echt zo belangrijk om tijd voor jezelf te nemen! Groet!

      Verwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media